.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم ملی فوتبال شخصیت قهرمانی نداشت

مهدی پاشازاده ستاره اسبق تیم ملی فوتبال : تیم ملی سال 1998 در خاطره‌ها جاودانه شده است.

مهدی پاشازاده مدافع آذری تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه در استادیوم شهدای نوشهر در پایان بازی تیم های شهرداری نوشهر و گسترش فولاد بناب تبریز که هدایت این تیم را برعهده داشت در گفتگو ی اختصاصی باشمال نیوز حاضر شد .
وی در این گفتگوی دوستانه درباره وضیعت تیم ملی کشور در جام ملتهای آسیا و شکست مقابل کره جنوبی و حذف از این مسابقات گفت: تیم ملی کشورمان شخصیت قهرمانی نداشت و بازیکنان تیم ملی بابت بردهای بازیهای قبلی سرخوش بودند و از ابتدای بازی مقابل کره جنوبی خود را برنده می دانستند.
وی ادامه داد: در برهه فعلی بازیکنان تیم ملی سریع اشباع می شو ند.
مدافع اسبق تیم ملی تصریح کرد : تیم ملی کشور وقتی می تواند موفق باشد که سرمربی آن هرکس که باشد باید فرصتی حداقل 3 ساله به وی داده شود تا بتواند طی این مدت سر و سامانی به تمامی خطوط تیم ملی دهد .
وی افزود : ما فقط اسم لیگ حرفه ای را یدک می کشیم در حالیکه اکثر باشگاههای فوتبالمان از حداقل امکانات یک تیم حرفه ای مانند داشتن یک زمین تمرین مستقل و استادیوم خانگی با چمن استاندارد در فقر مطلق بسر می برند.
مهدی پاشازاده اظهار داشت : خیلی از مردم و کارشناسان واقعی فوتبال هنوز تیم ملی 1998 با حضور عابدزاده - خاکپور - باقری - مهدوی کیا - عزیزی - استاداسدی - زرینچه - شاهرودی و...
را بهترین تیم ملی سالهای پس از انقلاب می دانند و همیشه در خاطراتشان جاودانه مانده است خود من بهترین خاطرات سالهای فوتبالیم از این دوره است.
سرمربی تیم گسترش فولاد بناب تبریز افزود : بازیکنان تیم ملی 98 سیری ناپذیر بودند وبا هر موفقیتی که به دست می آوردند دوست داشتند پله های بعدی را هم با سربلندی پشت سر بگذارند و هیچ وقت پیروزی ها باعث غرور کاذب آنان نمی شد.
وی گفت : متاسفانه تیم ملی فعلی برنامه ای برای قهرمان شدن نداشت و غرور زیادی بابت پیروزی های متوالی در مرحله مقدماتی باعث حذف تیم ملی کشورمان شد.
حسن خزایی پول- خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.